Erasmus+

ReOPEN: Atvirojo mokymosi pripažinimas

Projekto numeris: 
2016-1-LT01-KA202-023131
Projekto pradžia: 
2016/11/02
Projekto pabaiga: 
2017/10/31
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Projekto partneriai:

  • Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva)
  • ONECO CONSULTING SL, Spain
  • ESCP Europe Wirtschafthochschule, Germany
  • Q21, Germany
  • University of Zagreb, University Computing Centre – SRCE, Croatia
  • European Distance and E-Learning Network (EDEN), United Kingdom

Projekto rezultatai:

  •  IT platformos, skirtos neformalaus atviro mokymo programų rengimui, sukūrimas;
  • Mokymo medžiaga, skirta mokymuisi dirbti su neformalaus atviro mokymo programų rengimo įrankiu;
  • Mokymo medžiaga, skirta išmokyti taikyti skaitmeninių kompetencijų pripažinimo ženklelius;
  • Mokymo medžiaga, skirta neformalaus atviro mokymosi rezultatų pripažinimui formaliose mokymo programose;
  • Penkių neformalaus atvirų mokymo kursų, skirtų specialistų rengimui, kūrimas;
  • Neformalaus atviro mokymosi pripažinimo atvejų- scenarijų rinkinio sudarymas.

 

http://reopen.eu/

ALIANZA: Design and development of a management system of Dual Training for SME's, Nr. 2015-1-ES01-KA202-016193

Projekto numeris: 
2015-1-ES01-KA202-016193
Biudžetas_EUR: 
137 175.00
Projekto pradžia: 
2016/09/12
Projekto pabaiga: 
2017/08/31
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
13 160.00 EUR
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Programa: 

 

 

Dualinio mokymo privalumai yra neabejotini, todėl dauguma Europos ir pasaulio šalių vis labiau siekia apibrėžti dualinio mokymo sampratą. Vis dėl to dualinio mokymo kontekstas ir patirtis skiriasi kiekvienoje Europos Sąjungos (ES) narėje. Kodėl?

Atsakymas slypi kultūriniuose aspektuose, o taip pat ir vietos verslo sektoriaus struktūroje, kurią daugumoje šalių (Ispanijoje, Bulgarijoje ir Lietuvoje) sudaro mikro įmonės (mažiau nei 10 darbuotojų) arba smulkus verslas (mažiau nei 50 darbuotojų). Atsižvelgiant į tokių šalių ribotą verslo sektoriaus struktūrą, tokioms įmonėms nėra lengva įtraukti studentus į dualinį mokymą, suteikiant jiems reikiamą infrastruktūrą, mokytojus ir t.t.

ALIANZA projektas siūlo sprendimą mažoms ir vidutinėms įmonėms (MVĮ) – interaktyvų įrankį, palengvinantį atitikties ieškojimo procesą tarp MVĮ ir profesinio rengimo centrų, siekiant bendradarbiauti dualinio mokymo įgyvendinime.

ALIANZA yra strateginės partnerystės projektas, finansuojamas Europos Komisijos pagal Erasmus+ programą. Projekto numeris: 2015-1-ES01-KA202-016193.

 

http://alianzaproject.eu/

https://www.facebook.com/AlianzaProject

 

 

#European Mobility Placements for Open Innovation” (#empl-oi)

Projekto numeris: 
2015-1-FR01-KA203-015261
Biudžetas_EUR: 
294 229.00
Projekto pradžia: 
2015/09/01
Projekto pabaiga: 
2018/08/31
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
28 445.00 EUR
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

OTM, On the move

Projekto numeris: 
2014-1-DE02-KA204-001579
Projekto pradžia: 
2014/09/01
Projekto pabaiga: 
2016/08/31
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
24 816.50 EUR
Atsakingas VDU padalinys: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Projektu „On the Move“ norima pasiekti žemą išsilavinimą turinčius asmenis ir suteikti jiems galimybę dalyvauti tęstiniuose mokymuose.

Projekto „On the Move” komandą sudaro formaliojo ir neformaliojo švietimo ekspertai, turintys ivairiapusią patirtį dirbant su žemą išsilavinimą turinčiais asmenimis, iš ivairių Europos Sąjungos šalių ir institucijų: BFI Tirol Bildungs GmbH (Austrija); Promidea Cooperativa Sociale (Italija); Superact C.I.C. (Jungtinė Karalystė); Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva); Stichting de Regenboog Groep (Nyderlandai); Norrköping Stadsmuseum (Švedija); TTG Team Training GmbH (Vokietija).

Šiame tinklapyje pristatomi projekto ekspertų atrinkti 30 Europos geriausių projektų pavyzdžiai, nukreipiantys, kaip pasiekti žemą išsilavinimą turinčius asmenis ir suteikti jiems galimybę dalyvauti tęstiniuose mokymuose. Projekto tinklapis bus atviras, o jame talpinama informacija – naudinga ir aktuali specialistams, dirbantiems mokymosi visą gyvenimą srityje. Šalia 30 projektų pavyzdžių aprašymų, rasite ir 6 video, kurie suteiks įžvalgų apie atrinktus geriausius projektus ir jų metodus.

Professional Development of University Educators for Improving Students' Entrepreneurial Skills (PROFEDU)

Projekto numeris: 
2014-1-PL01-KA203-003551
Biudžetas_EUR: 
142 554.00
Projekto pradžia: 
2014/09/01
Projekto pabaiga: 
2016/08/31
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
52 362.00 EUR
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Projekto tikslas - pagerinti verslumo ugdymą aukštojo mokslo institucijose ir tokiu būdu prisidėti prie geresnės aukštojo mokslo kokybės bei potencialo rengiant verslius absolventus.

Projekto tikslas grindžiamas Europos verslumo tyrimų fondo atliktų studijų rezultatais, rodančiais, kad aukštojo mokslo institucijose dirbantiems dėstytojams trūksta žinių ir patirties, studentų verslumo gebėjimų plėtojimui (Entrepreneurship and Higher Education, OECD 2008). Tyrimai atskleidžia, kad dauguma dėstytojų neturi aiškaus supratimo apie verslumo gebėjimus, jiems patiems trūksta verslaus mąstymo, o verslumo gebėjimai dažniausiai siejami su ekonomikos ir verslo studijomis.

Siekiant projekto tikslo bus sukurtos  priemonės, padėsiančios dėstytojams  pagilinti savo žinias apie verslumą bei suteiksiančios prielaidas verslumo gebėjimų ugdymo integravimui į  įvairias studijų programas ir mokomuosius dalykus.Projektu siekiama skatinti verslumo ugdymą, grindžiamą tarpdisciplininiu, tarp-programiniu požiūriu, siejant verslumo gebėjimų plėtojimą  ne tik su verslo ar ekonomikos studijomis, bet taip pat ir su kitomis disciplinomis.

 

Projekto tikslui pasiekti bus įgyvendinti šie uždaviniai:

1. Atlikta verslumo ugdymo aukštojo mokslo sektoriuje praktikos analizė Ispanijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, JAV ir Kanadoje. Pagrindinis analizės tikslas – atskleisti  verslumo gebėjimų ugdymo aukštojo mokslo sektoriuje praktikas ir patirtį, kuri galėtų būti perkelta  ir integruota į verslumo ugdymo modelį aukštojo mokslo institucijose.

2. Parengtas verslumo ugdymo aukštojo mokslo sektoriuje modelis. Modelyje bus aptarti pagrindiniai verslumo ugdymo aspektai: su verslumo ugdymu susijusios pagrindinės sąvokos, principai, požiūriai, didaktiniai metodologiniai verslumo ugdymo parametrai (tokie, kaip verslumo gebėjimų ugdymo ir integravimo į studijų programas principai ir metoda ir pan.), tyrimų inovacijos (kontraktuojamų tyrimų plėtojimas, bendradarbiavimas su verslu, inovatyvių produktų kūrimas), institucinė parama, verslumo gebėjimų detalizavimas žinių, mokėjimų, požiūrių ir vertybių aspektais, dėstytojų profesinis profilis, būtinas  studentų verslumo gebėjimų plėtojimui,  suinteresuotų šalių vaidmuo ugdant verslumą ir kt.

3. Parengti moduliai, skirti dėstytojų profesinio profilio, susijusio su verslumo gebėjimų plėtojimu, stiprinimui. Planuojama parengti keturis modulius, apimančius verslumo ugdymo modelyje aptartus aspektus. Moduliai  mokymų veiklų metu bus išbandyti su projekte dalyvaujančių universitetų dėstytojais.

4. Sukurti verslumo gebėjimų plėtojimo integravimo į studijų programas ir atskirus studijų dalykus scenarijai. Planuojama sukurti mažiausiai 7 scenarijus, skatinančius studentų verslaus mąstymo ir  verslumo gebėjimų plėtojimą.

Įgyvendinant aptartus uždavinius projektas:

-  sudarys galimybes akademinės bendruomenės ir verslo sektoriaus atstovų bendradarbiavimui didinant supratimą apie verslumo gebėjimų svarbą sėkmingoms darbinėms, mokymosi  ir kitoms veikloms;

  - suteiks metododologinį pagrindą ir priemones,  skirtas  dėstytojų ir studentų verslaus mąstymo ir verslumo gebėjimų plėtojimui; 

- suteiks galimybes projekto dalyviams susipažinti su verslumo ugdymo patirtimis ir praktikomis, kurias bus galima perkelti ir integruoti į kasdienines mokymo/mokymosi veiklas;

- suteiks dėstytojams pagalbą kuriant verslumo ugdymo scenarijus;

- prisidės prie dėstytojų profesinio profilio stiprinimo.

Projekto veiklose tiesiogiai dalyvaus 14  pagrindinės projekto tikslinės grupės narių - universitetų dėstytojų: 7 iš Lenkijos, 7 iš Lietuvos. Tačiau projekte numatyti sklaidos seminarai, apskritaus stalo diskusijos ir kiti renginiai sudarys galimybes susipažinti su projekto veiklomis ir rezultatais žymiai platesnėms suinteresuotų šalių grupėms: universiteto administraciniam personalui, verslo sektoriaus atstovams, darbdaviams.

Tikimės, kad projektas prisidės prie tarptautinio bendradarbiavimo ir patirties plėtojant verslumo gebėjimus stiprinimo. Projekto rezultatai turėtų padėti žengti žingsnį remiant verslumo ugdymo ir verslumo kultūros procesus tiek  Lenkijos, Lietuvos ir Ispanijos, tiek ir kitų Europos šalių visuomenėse ir skatinti tolesnius šios srities tyrimus bei projektus.

Opening Universities for Virtual Mobility (OUVM)

Projekto numeris: 
2014-1-LT01-KA203-000550
Biudžetas_EUR: 
277 455.00
Projekto pradžia: 
2014/09/01
Projekto pabaiga: 
2016/08/31
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Gender studies curriculum: A step for Democracy and Peace in EU-neighbouring countries with different traditions (GEST)

Projekto numeris: 
561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP (2015-3004/001-001)
Biudžetas_EUR: 
930 000.00
Projekto pradžia: 
2015/10/15
Projekto pabaiga: 
2018/10/14
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
157 806.00 EUR
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Narrative education resources for socio professional inclusion (NARSPI)

Projekto numeris: 
15PA0004 (2015-1-BE01-KA204-013206)
Projekto pradžia: 
2015/10/01
Projekto pabaiga: 
2017/09/30
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
21 305.00 EUR
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

#European Mobility Placements for Open Innovation” (#empl-oi)

Projekto numeris: 
2015
Biudžetas_EUR: 
294 229.00
Projekto pradžia: 
2015/09/01
Projekto pabaiga: 
2018/08/31
Projekto vykdytojas: 
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Smart Practice - Empowering Entrepreneurial Skills in Higher Education

Projekto numeris: 
2015-1-LT01-KA203-013477-999590627
Projekto pradžia: 
2015/09/01
Projekto pabaiga: 
2017/08/31
VDU tenkanti biudžeto dalis EUR: 
32 800.00 EUR
Atsakingas VDU padalinys: 
Atsakingi VDU žmonės: 
Įgyvendinančioji institucija: 
Programa: 

Improvement of student‘s practical skills, entrepreneurship education, higher eeducation quality improvement, promoting cooperation of education and business sectors.

The project is aimed at contributing to efforts to empower HEIs to work adequately with business to bring theoretical knowledge and learning experience closer to the reality of the working environment, to provide the right skills for employability,  to encourage development of transversal skills needed to ensure young people are able to be entrepreneurial and adapt to the labor market needs.  These aims are relatively connected with Lithuanian Education strategy 2013-2022.

Stimulating the development of entrepreneurial skills is  one of the key policy issue for Member States  and higher education institutions  (European Commission, Supporting growth and jobs-an agenda for the modernization of Europe’s higher education system, 2011; Bologna process documents; Europa 2020). Different researches show that although employers are satisfied with the knowledge level of graduates, the lack of ability to apply the acquired knowledge in practice causes considerable problems in finding and maintaining workplace.

The overall project goal is to increase higher education quality so that HE graduates acquired the right skills for employability and were more prepared for labour market.  The project seeks to strengthen cooperation between universities and enterprises and other social partners, encouraging young people (students) develop transversal skills (decision-making, problem-solving, creativity and other) shaping them into  entrepreneurial individuals. This aim will be pursued through applying innovative approaches to students'  internship based on team- work, interdisciplinarity as well as  experiental, problem-based, research-based, project-based  learning, promoting  targeted to be as much beneficial as possible for higher education institutions, students and enterprises.

The main project target group is university students. Project through the real problem-solving scenarios and activities is targeted to develop university students' practical skills  and know-how, strengthen their entrepreneurial mindsets and competences which are relevant for successful functioning in the labour market. The second target group of the project is university academic staff and business representatives. Innovative approach to internship that will be elaborated and piloted during the project will not only strengthen university and business  cooperation links, but also contribute to developing  educators' professional profile  (in relation to entrepreneurship skills), tutoring and mentoring skills of university academic staff as well as those of business representatives.

At least 36 students, 16 tutors (HEIs educators) and 12 mentors (representatives from business enterprises) will directly participate and benefit from project activities.  More than 200 project target group members will participate in multiplier events.

The project is based on innovative approaches to internships. One of these approaches refers to  application of work-integrated learning (WIL) . WIL application in HE is related to such theory and practice integrating activities as problem-based, experiental, inquiry learning, team-work, practice scenarios, active learning methods, service-learning, cooperative learning, etc. In most cases the aim of these methods is to provide opportunities for learner  to develop competences and skills essential in professional career context, i.e. both for employability and professional career development.

1. Analysis of good practices on innovative approaches to internship in HE  in partner as well as other countries . The main objective of the analysis is to have the state of the art report based on case studies on the best world practices which can be integrated and applied in the project partner institutions.

2. The methodology of smart practice.  The developed methodology will be piloted in each partner country with at least 3 multidisciplinary students’ teams.

3. The handbook on smart practice results. It will be the toolkit including the products, developed during the smart practice activities: research reports, problem-solving strategies, marketing plans, etc., as well as the feedback of the methodology implementation team members (students, university and business representatives).

The activities and instruments developed during the  project will:

  • stimulate students'  entrepreneurial attitudes and behaviors and empower their entrepreneurial skills. This will be very relevant to their future employability, career path,  decision making, and successful functioning  in the labor market and society;
  • will deepen educators' knowledge and know-how on perception of entrepreneurship as well as entrepreneurship education, based on interdisciplinary approach; 
  • will develop business repr. skills for supporting and mentoring students during internships;

Project will positively contribute to the solution of a number of interrelated  issues that are  high on the political agenda in EU and member countries: quality and modernization of higher education,  youth unemployment, developing entrepreneurial skills, fostering HE and business cooperation. The methodology of smart practice will promote changes and innovations in implementing internships and students' practical skills development,  contribute to better HE quality and  conformity of HE to labour market  needs. The methodology applied in the project will promote science and business synergy and create appropriate conditions for interaction of scientists, students and business entities.

Project coordinator: Kaunas CCIC

Project partners:

  • VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS
  • G.G. EUROSUCCESS CONSULTING LTD
  • LAPIN AMMATTIKORKEAKOULU OY
  • EUROPEAN UNIVERSITY CYPRUS
  • UNIVERSITA DEGLI STUDI DI VERONA

 

http://www.vdu.lt/wp-content/uploads/2015/11/Article_SMART-PRACTICE.pdf

 

 

Puslapiai

Subscribe to RSS - Erasmus+